Neden Üniversite Medya?

Üniversite, çok yüksek frekanslı bir mecradır.

Haftalık olarak akıllıca planlanan networkler sayesinde mesajınız hedef kitlenize kampüs bahçesinde, kantinde ya da kafeteryada, yurt girişlerinde ya da koridorlarda, tekrar tekrar ulaşır ve bu sayede verilmek istenen mesajın hedef kitleye sağlıklı iletimi kolaylaşır.

Üniversite, yaratıcılığa izin verir.

Kreatif fikirlerin algılanmasında en az sorun yaşanan mecra üniversitedir. Anlaşılmama kaygınız olmadan, özgürce fikirlerinizi hedef kitlenizle paylaşabilir, gerçek iletişimin keyfini çıkarabilirsiniz. Siz hayal edersiniz, Üniversite Medya hayata geçirir.

Üniversite, dinamik tüketicilere ev sahipliği yapar.

Üniversite öğrencisi dinamik tüketicidir. Her gün oldukça fazla sayıda satın alma kararı verebilir. Verdiği kararlar çoğu zaman ciddi bir ölçme ve değerlendirmenin sonucunda ortaya çıkar. Bu tüketici değerlendirmesinde markanıza katacağınız bir artı, onbinlerce artıya dönüşebilir. 

Üniversite bir referans kaynağıdır.

“Öğrenme” psikolojisi ile üniversite kapısından içeri giren öğrenciler, her ne kadar dikkat etmediklerini ya da ilgilenmediklerini söyleseler de, üniversite içi reklam mecralarının etkisinde kalmaktadır. Öğrenme odaklı bir yaşam alanının içinde, açık olan hedef kitle algısını yakalayabilmek, verilmek istenen mesajın hedef kitleye kesin olarak ulaşabilmesini sağlar.

Üniversitede herkesle iletişim kurabilirsiniz.

Üniversite Medya reklam üniteleri bina içlerinde, üniversitelere ait hastanelerde, kantinlerde, spor salonlarında, dinlenme tesislerinde, yurtlarda ve yurt girişlerinde bulunmaktadır. Mecranın bu özelliği sayesinde, sadece öğrencilerle değil, üniversite içindeki herkesle sağlıklı marka iletişimi kurmayı başarabilirsiniz.

Üniversitede reklam büyük bir ayrıcalık...

Birçok markanın hedef kitlesi olan genç yetişkinlere kendi yaşam alanları içinde ulaşabilmek, başarı ile rakip markalardan ayrışmanızı ve marka imajınızı güçlendirmenizi sağlar. Üniversite Medya'nın Türkiye'nin en seçkin üniversitelerine konumlandırılmış reklam üniteleri, markalar için kaliteli ve güvenilir bir mecra oluşturmaktadır.

Üniversite, marka sadakatinin temelidir.

Üniversite öğrencilerinin yaş ortalaması, marka sadakatinin oluşmaya başladığı dönemlere denk gelmektedir. Genç yetişkinlerin günlük alışkanlıkları üniversitede şekillenir ve o dönemde edinilen alışkanlıklar, ömür boyu bir alışkanlık olarak kalır. Markanız, hedef kitlesine üniversitenin içinde ulaşabilirse, hedef kitlenizde oluşturacağınız marka imajı, sonsuza dek zedelenmeden varlığını sürdürebilir. 

Üniversite sosyal bir yaşam alanıdır.

Üniversite Medya, markanın hedef kitlesine, yaşam alanının içinde direkt ve en etkili lokasyonlarda temas etmesini sağlar. Unutmamalı ki, onbinlerce öğrenci her gün sürekli iletişim kurdukları bir yaşam alanı içinde zaman geçiriyor. 

Üniversite “Trendsetting” için mükemmel bir mecradır.

Sosyalleşmenin, etkileşimin ve iletişimin en üst seviyede yaşandığı üniversitelerde, hedef kitlenizle kurduğunuz doğru iletişim, size marka sadakati kazandırır. Hedef kitlede oluşan marka sadakati size hem bir referans noktası yaratır, hem de trend belirleyicilik vasfını kazandırır. Trendleri siz oluşturur, modayı siz yaratırsınız. Ürününüz elden ele dilden dile dolaşır.